14.01.2012 10:48

21.8.2011 ME long TT Tampere 4.pos

Je tu se mnou Petr Vabroušek a Ruda Cogan. Vyhlídky nás obou nedokážu odhadnout. Je tu několik dobrých, španělka Ledesma atd. a několik nevyzpytatelných (dánky, polka..) závodnic. Doma jsem rozebrala hlavové složení kola trochu více, než je zdrávo a mám trochu strach, že to tu nedám dokupy. Dánové mají naštěstí v doprovodu mechanika, který si s tím po chvíli váhání poradil..

Plave se velmi rychle (4km za 52:50). Obě dánky mi žel mizí v depu (budu potřebovat nový neopren) a já si tedy určuji své tempo na 120 km trati kola. Je to po dálnici tam a zpět, tedy nic záživného. Tempo asi mohlo být o maličko vyšší, protože si mě polka drží na dohled jako klíště.. Na běh si moc nevěřím, je to přecijen nezvykle daleko. První dvacítka je ok, běží se mi hezky, pak to ale začíná bolet.. Vše nad 21km je pro mě letos ´neprobádané území´. Polku Bugdol nechávám běžet a trochu zvolňuji. Teď můžu doběhnou čtvrtá, ale klidně i desátá.. Je třeba se ´kousnout´ a vychází to. Je to nakonec i přes kruté poslední 3 kilometry můj osobák na 30 km v závodě! (2:17:40). Stačí to na krásné, ale bramborové 4.místo. Medaile je vzdálená 3 minuty. Znovu se i doma vrací myšlenky na kolo, ale převažuje spokojenost! Věřím že všem pochybovačům vyvracím pochybnosti o rychlosti mého běhu. Jsem ráda, že jsem odrazila španělku Ledesma, která už několik zvučných závodů dokázala opanovat. Vabruch je také na 4. místě, asi nám tu bylo souzené. K medaili měl po nejlepším běhu dne pouhých 25 sekund, což je velká škoda. Chtělo to nějaký doprovod..

www.triathlon.org/results/results/2011_tampere_etu_long_dictance_triathlon_european_championships/5855/

—————

Zpět


Kontakt

Evapotuckova

Plzeň, CZ