13.01.2012 17:13

2011, červen 1/2 IM Ferropolis SRN 1.pos.

Přijeli jsme celá rodinka. Co nás sem mj nalákalo je zajímavá atmosféra bývalých dolů a obřích důlních strojů. Kempujeme u jezera, tedy zatopeného hnědouhelného lomu. Na břehu stojí jako relikvie své doby obří velkorypadla, mezi kterými je start i cíl. Vyplavání za 29´´(nebylo to delší? :o) ) . Šest minut náskoku by mělo stačit. Po kole je náskok 5 minutový.. je to i díky mému výraznému zlepšení této disciplíny. Opravdu pěkně na kole jede místní favoritka a momentálně druhá v pořadí, Doerte Siebke. Ještě se možná o vítězství popereme! 21 km běh je o 10 minut rychlejší, než v Mělicích. Druhá Doerte mě v parném dni tlačila před sebou a rozhodně mi to nedala zadarmo. Díky manželovi jsem měla přehled o rozestupu a pěkně jsem se zmáčkla.. První místo na takto velkém závodě je nad očekávání.

To, že se po roce s pořadateli soudím o prizemoney také.. Tento závod NEDOPORUČUJI ! Ačkoliv, pokud vám stačí za vítězství pamětní medaile, tak proč ne :o)

Podle testu krve jsem po tomto závodě měla největší únavové parametry za celou svou kariéru. Chce to trochu vydechnout! Na druhou stranu, forma a sebedůvěra jde rychle nahoru. Uvidíme co dál. V pondělí o tom mohu v zaměstnání u kalkulací přemýšlet :o)

www.itt-ferropolis.com/event/itt-triathlon

results.mikatiming.de/2011/ferropolis/index.php?pid=list

—————

Zpět


Kontakt

Evapotuckova

Plzeň, CZ